BONUS

BONUS
ボーナス


My company paid me the bonus. That was good as last year. I assumed the company performed well. But that is false. Actually I got A as last year. So mine is 1.4 times than ordinary people. I am awesome... :-)


ボーナスが支給されました。去年に引き続き、まぁまぁでした。てっきり、会社の業績がいいのかと思いました。でも、違いました。実は、僕の評価が去年に引き続き、Aだったわけです。で、通常の人と比べて、1.4倍です。僕って、すごいじゃん。。。(^^)